"המומחיות הגדולה של השמאל היא זריעת פחד"

יוסי אשר No Comments on "המומחיות הגדולה של השמאל היא זריעת פחד"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בדברים שפרסם ברשת החברתית תקף יו"ר מליאת מועצת יש"ע עדי מינץ את השמאל, ואמר כי המומחיות הגדולה של השמאל היא זריעת פחד וכי יש להתחיל בהחלת ריבונות ולא לחשוש כלל.

"המומחיות הגדולה של השמאל היא זריעת פחד". כתב מינץ. "הבטיחו לנו שאם יופסקו "שיחות השלום", אם ישראל לא תוותר עוד קצת, תפרוץ אינתיפאדה שלישית. הפלסטינים משום מה לא מצייתים לשמאל הישראלי ומסרבים לפתוח באינתיפאדה…".

מינץ הוסיף: "הבטיחו לנו שאם רק ימשיכו לבנות בירושלים כל העולם יחרים אותנו, זה יתחיל באירופה ויתפשט בכל העולם. בינתיים לדרישה הזו של ה-BDS יחד עם השמאל הקיצוני הישראלי נענה רק ועד עובדים במזרח לונדון, ומדינת ישראל בינתיים שורדת".

"השמאל הזהיר אותנו ואחריו גם אבו מאזן שאם רק ייפסקו השיחות הרשות הפלסטינית תפרק את עצמה לדעת, וכל הנטל הכלכלי יוטל על מדינת ישראל. בינתיים מוקמת ממשלה פלסטינית חדשה, ואין שום סיכוי שמאות אלפי מקבלי משכורות החינם ברש"פ יוותרו עליהן".

מינץ התייחס לדברים האחרונים שאומרים בשמאל: "עכשיו מפחיד אותנו השמאל שאוי אוי אוי מה יקרה אם מדינת ישראל תתחיל להחיל את ריבונותה בשטח C ביהודה ושומרון, חיש מהר נהפוך למדינה דו לאומית. הם מפחידים אותנו והתקשורת מלבה את הפחד, ראש הממשלה חושש. אבל עם ישראל אינו מפחד מדרך ארוכה".

בסיום דבריו קרא מינץ לממשלת ישראל: "להתחיל בהחלת הריבונות. והעיקר, לא לפחד כלל".



0 תגובות